Smycze reklamowe – praktyczny gadżet nie tylko na targi!


Gadżety reklamowe stały się dla nie jednego przedsiębiorcy podstawą w zakresie marketingu. Wręczane są  podczas różnego rodzaju targów i prezentacji,  ale także dołączane do zamówień lub wręczane w postaci upominku w ramach podziękowania za współpracę. Nie musimy sięgać od razu po gadżety reklamowe z segmentu premium, bowiem jak pokazuje praktyka, Klient najbardziej ceni sobie gadżet, który jest  po prostu przydatny. Nic więc dziwnego, że tak często w takiej sytuacji firmy sięgają po smycze z nadrukiem. Dlaczego warto wybrać właśnie taki gadżet, jakie są jego najważniejsze zalety?

Dlaczego warto wybrać smycz z nadrukiem?

Smycze to gadżety dobre nie tylko na targi. Posiadają masę zalet: są trwałe, tanie oraz zapewniają dobre odwzorowanie kolorów. Pozwalają nawet na nadruk zdjęć lub skomplikowanych przejść tonalnych. Smycze reklamowe to taśmy z poliestru które drukowane są w technologii sublimacji. Ta technika nadruku pozwala na realizowanie zamówień niskonakładowych ( już od 50-100 szt.). W wielu sytuacjach konieczne jest posiadanie identyfikatora, smycz nadaje się do tego celu idealnie.

Poniżej kilka istotnych porad odnośnie zakupu smyczy reklamowych:

  • Sugerujemy zastosowanie w projekcie skali kolorów CMYK, ponieważ sublimacja lepiej ją odzwierciedli. Kolorystyka w skali Pantone raczej nie jest tu polecana.
  • Szerokość smyczy należy dobrać w zależności od stopnia skomplikowania projektu i ilości detali w logo. Im większa smycz tym większa czytelność znaków. Optymalną szerokością jest 20 mm, jednak finalna szerokość zależy w dużej mierze od projektu i przeznaczenia smyczy.  Smycze dedykowane dla Pań lub branż beauty są z reguły cieńsze i dyskretniejsze.
  • Smycz świetnie sprawdza się jako element welcome packa dla nowego pracownika.

 

Nie tylko smycze sublimacyjne

W naszej ofercie znajdziecie Państwo nie tylko klasyczne smycze sublimacyjne. Posiadamy również smycze silikonowe, naszywane, sznurówkowe oraz odblaskowe. Czym się różnią? Już wyjaśniamy różnicę.

Smycz sublimacyjna to klasyczna i podstawowa smycz w naszej ofercie. Wykonujemy ją poprzez nadruk na białej taśmie poliestrowej metodą sublimacji. Występuje w kilku wariantach szerokość: 10,15,20,25, oraz 30 mm. Standardów zakończona jest karabińczykiem ale możemy ją dodatkowo wzbogacić o wiele przydatnych akcesoriów takich jak: uchwyt na telefon, klips, złączka umożliwiająca bezpieczne rozpięcie czy identyfikator.

Smycz naszywana jest to smycz składająca się z dwóch warstw taśmy: zewnętrznej z nadrukiem, oraz wewnętrznej w jednolitym kolorze na którą jest naszywana zadrukowana taśma. Smycz naszywana jest elegancka i jeszcze bardziej trwała. Do wyboru mamy około sześćdziesiąt  kolorów tkaniny z której możemy wykonać taśmę wewnętrzną.

Smycze silikonowe są to smycze wykonane z silikonu zbliżone budową do znanych opasek silikonowych na rękę. Wykonywane są poprzez nadruk na taśmie z masy silikonowej. W tym przypadku możliwy jest jedynie jeden kolor nadruku.

Smycze sznurówkowe, które dostępne są w dwóch wariantach: płaskim oraz tubowym (okrągłym). Jest to smycz tkana ze splotem zbliżonym wyglądem do sznurówki. Jest to elegancka i unikalna smycz przykuwająca uwagę.

 

Smycze ekologiczne są wykonane z materiałów przyjaznych środowisku. Proponujemy smycze z rPET, smycze bambusowe czy bawełniane. O zaletach gadżetów reklamowych z ekologicznych materiałów pisaliśmy już szeroko na naszym blogu.

bambusowa-smycz-Julian-z-klipsem-zabezpieczającym

Smycze z zintegrowanym kablem do ładowania to ciekawa propozycja pozwalająca mieć kabelek USB zawsze pod ręką. Pozwalają one ładować zarówno telefony Apple oraz te z systemem Android.

kabel-do-ladowania-2w1-Longy-z-klipsem

Jakie są rodzaje smyczy z nadrukiem?

Jeśli chce się osiągnąć największe korzyści dla przedsiębiorstwa w zakresie stosowania smyczy z nadrukiem jako gadżetu, nie można wybrać pierwszego lepszego modelu i zamówić go kilka tysięcy sztuk. Jak bowiem wiadomo, na rynku znajduje się ogromna ilość najróżniejszych wersji i rodzajów takich smyczy. Trzeba więc wiedzieć, czym się one charakteryzują.
Nie da się ukryć, że zdecydowanie największym powodzeniem cieszą się smycze tkane. Nazwa firmy wplatana jest w sam materiał, dzięki czemu tworzy ze smyczą integralną całość. Niestety wadą takiego rozwiązania jest często bardzo niska jakość. Innego typu ciekawym pomysłem jest smycz naszywana. W tym wypadku na taśmę smyczy naszywana jest druga, która zawiera logo lub nazwę danej firmy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wysokiej jakości wykonania takiego nadruku, a także dużej jego wytrzymałości. Oczywiście wszystko to okupione jest wyższą ceną. Na koniec warto się jeszcze zainteresować smyczą ekologiczną, która może być zrobiona z bambusa, pszenicy czy też nawet z kukurydzy. Jest to wersja w pełni biodegradowalna, która nie wpływa negatywnie na środowisko. Jeśli więc firma chce być uważana za ekologiczną i dbającą o środowisko, koniecznie powinna się taką właśnie smyczą zainteresować.

Smycze reklamowe – wady i zalety

Jak zatem widać po powyższych opisach, na rynku znaleźć można naprawdę ogromny wybór różnego rodzaju smyczy, które różnią się pomiędzy sobą nie tylko materiałem wykonania, lecz również sposobem nanoszenia na nią nazwy firmy, czy też jej logo. Warto się jednak na koniec zastanowić nad tym, jakie są wady i zalety stosowania takiego gadżetu. O czym trzeba pamiętać, gdy decydujemy się jako przedsiębiorstwo na wybranie smyczy z nadrukiem jako głównego gadżetu?
Przede wszystkim wspomnieć tu trzeba o tym, że smycze reklamowe uważane są przez klientów za dodatek bardzo przydatny, a przez to chętnie wykorzystywany. Wybierając więc smycz jako gadżet, ma się pewność, że nazwa naszej firmy będzie dobrze wyeksponowana. Co więcej, taki gadżet jest stosunkowo tani. Oczywiście wiele tu zależy od konkretnego modelu, który się wybierze, lecz w ogólnym rozrachunki przynoszone przez smycz korzyści uzyskuje się dość niskim kosztem.
Jak natomiast przedstawiają się wady takich smyczy? Smycze reklamowe są na tyle uniwersalnym i trwałym gadżetem, że trudno doszukać się jakiś istotnych wad. Właściwie dobrane do konkretnego zastosowania mogą służyć Twoim Klientom przez lata, a dla Ciebie być świetnych narzędziem reklamy.

Szukasz smyczy reklamowych dla swojej firmy? Zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy!

Komentarze wyłączonoe