Długopisy – od produktu luksusowego do najpopularniejszego gadżetu reklamowego.
Długopis – każdy go używa na co dzień, jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, kto go wynalazł i od kiedy towarzyszy społeczeństwu. Długopis, bo to o nim mowa, to przyrząd do pisania, który opatentował w Stanach Zjednoczonych w 1888 roku John Jacob Loud. Jednak, najczęściej mówi się o modelu długopisu, który został stworzony w 1939 roku przez László Biró. To on bowiem stworzył przyrząd, który był wypełniony tuszem (szybkoschnącym) a zakończony kulką-stalówką. Następnie, produkcja długopisów ruszyła pełną parą. To, że współczesne długopisy prezentują się tak jak widzimy, zawdzięczamy Amerykaninowi Miltonowi Reynoldsowi. Który skonstruował w 1945 roku model najbardziej zbliżony do tego, który spotykamy na co dzień. Mimo, iż początkowo, gadżet uznawany był za produkt luksusowy, szybko rozpoczęto jego produkcję na masową skalę.
Pierwszy długopis w Polsce
W Polsce długopisy pojawiły się dość późno. Do tej pory znano pióro, które stanowiło raczej podstawowe wyposażenie wielu osób. Długopis pojawił się w 1950 roku, a jego cena powodowała to, że dla większości był nieosiągalnym gadżetem, na który po prostu nie było stać. Trzeba jednak przyznać, iż taki wynalazek był marzeniem wielu osób, które bardzo chciały, by stał się ich wyposażeniem.
Znacząca chwila
Wyjątkowym wydarzeniem historycznym, które wiąże się właśnie z pierwszym długopisem – było podpisanie przez Lecha Wałęsa Porozumienia Sierpniowego. Wspominając tamto wydarzenie, wiele osób przypomina sobie zdjęcie, na którym Lech Wałęsa w swojej dłoni trzymał duży, plastikowy długopis. Widniał na nim wizerunek naszego papieża Jana Pawła II. Ten długopis przeszedł do historii ze względu na to, iż był to wyjątkowy model, który został stworzony w pracowni Ludwika Górki. Ludwik Górka otworzył firmę, która zajmowała się produkcją artykułów piśmienniczych. I tam po czasie można było zakupić długopisy, na których to widniały niezwykłe widoki ze znanych miejsc w Polsce jak np.: z klasztorem na Jasnej Górze. Od tamtej pory, prawie cała Polska chciała mieć taki sam długopis z Janem Pawłem II, nie tylko za jego niesamowity wygląd, ale przede wszystkim za jego niezwykłą symbolikę, która wówczas odnosiła się do wolności.
Długopisy reklamowe współcześnie
Długopis stał się jednym z najbardziej popularnych gadżetów reklamowych z uwagi na swoją powszechność. Długopisy trafiają do bardzo szerokiego grona Odbiorców, ponieważ używamy go codziennie. Obecnie, producenci prześcigają się między sobą w tworzeniu wyjątkowych, ciekawych i oryginalnych długopisów. Firmy,często sięgają własnie po ten rodzaj nośnika reklamy własnej marki, by móc w ten sposób pozyskiwać nowych Klientów. Wiele osób doskonale zdaje sobie sprawę, że dzięki takiemu praktycznemu gadżetowi można trafić do naprawdę szerokiej grupy odbiorców. Dlatego też, długopisy z nadrukiem często rozdawane są na różnych eventach, koncertach, na pokazach czy targach, by poprzez reklamę na nich umieszczoną – zwrócić uwagę potencjalnych klientów na dany produkt lub usługę.
Kto inwestuje w długopisy reklamowe?
Obecnie ciężko znaleźć firmę, która nie posiada własnych długopisów reklamowych z nadrukiem loga. Takie gadżety używają pracownicy, właściciele, Kontrahenci a także są rozdawane są na targach i eventach. Szeroka gama kolorów, funkcji i kształtów pozwala stworzyć wyjątkowy i oryginalny gadżet reklamowy, który będzie wyróżniał się na tle innych.
Czy warto inwestować w długopisy reklamowe?
Jak pokazała nam historia – zdecydowanie tak. Dla właścicieli firm ważne powinno być, że długopis z nadrukiem to filar każdej kampanii reklamowej. Elegancki długopis z nadrukiem lub grawerem zawsze zwraca uwagę. Ważne jest więc aby, by w firmach, instytucjach, biurach czy w urzędach długopisy były solidne, wykonane z najlepszych materiałów oraz eleganckie i efektowne. Warto więc znaleźć Agencje, która stworzy oryginalny i ciekawy projekt, który w 100% będzie dopasowany do danej marki.
Poniżej prezentujemy najciekawsze długopisy reklamowe z naszej oferty.
1. Długopisy reklamowe z suwmiarką – to kwintesencja praktyczności. Od teraz masz suwmiarkę zawsze pod ręką. W przypadku tego długopisu polecana technika wykonania logo to nadruk.
2. Długopis Gyver – długopis skrywający aż siedem funkcji: długopis, touch pen, stojak do telefonu, latarka, 2 śrubokręty, kompas. Wkład w kolorze niebieskim. Prawdziwa gratka dla wszystkich którzy kochają gadżety! Na tym długopisie reklamowym proponujemy wykonanie graweru.
3. Długopis labirynt MAZE – przezroczysty długopis z grą w labirynt. Świetny pomysł na stres lub nudę w szkole lub pracy! Szeroka gama kolorów pozwoli dopasować kolor korpusu pod nadruk logo.
4. Długopis wielofunkcyjny z suwmiarką Touch Line – gadżet idealny dla wszystkich majsterkowiczów. Długopis wyposażony jest w dwie miarki (centymetry i cale) oraz poziomicę. Pod nakrętką z touch penem znajduje się dwustronny śrubokręt mocowany za pomocą magnesu. Metalowy korpus idealnie nadaje się pod grawer logo.
5. Długopis czterokolorowy NASH 4in1 – rozbudowany wariant naszego popularnego modelu NASH. Długopis wyposażony jest w trzy kolorowe wkłady oraz stylus do obsługi telefonu. Ten plastikowy długopis reklamowy najlepiej komponuje się z nadrukiem.
6. Długopis Artist wyposażony we wkłady w ośmiu kolorach. Duża powierzchnia nadruku powoli wyeksponować Twoje logo.
7. Długopis wielofunkcyjny Touch Set – posiadający aż osiem funkcji: długopis, końcówka do obsługi ekranów dotykowych, czyścik ekranów, stojak do telefonu, 2 śrubokręty, 2 linijki (calowa i centymetrowa). Wykonany z tworzywa sztucznego. Mechanizm typu twist. Wkład typu X20 w kolorze niebieskim.
Jeżeli szukasz innych długopisów reklamowych lub jakichkolwiek gadżetów zapraszamy do kontaktu – chętnie doradzimy w wyborze.